24/4/07

Μου έφαγαν τις οικονομίες οι οδοντίατροι...

Ωραίοι φίλοι είστε ρε…
Αυτός είμαι ("και σε όποιον αρέσω" σκέφτηκα αρχικά), αλλά εσείς θέτε να φέρετε τον κόσμο στα μέτρα σας. Δεν ανέχεστε τη διαφορετικότητα...
Και αρχίσατε τις εξυπνάδες για Colgate, Before & After κλπ.

Μάζεψα λοιπόν τις λιγοστές μου οικονομίες και τις έσκασα στους οδοντίατρους.
Ορίστε λοιπόν. Τι καταλάβατε τώρα;


Before


After


Εντάξει τώρα; Ικανοποιημένοι;
Τη φωτογραφία μου όμως στο προφίλ θα την αφήσω όπως είναι. Να θυμάμαι τον παλιό μου εαυτό.
Ασταδιάλα...
Υ.Γ. Γεωργίου, you are next...

6 σχόλια:

TaSt3R είπε...

Το χαμόγελο και το χιούμορ σου μη χάσεις φιλαράκι,και όλα τα άλλα να 'χαμε να λέγαμε:))
Tast3r speaking..!

ανεστης είπε...

Αντεύχομαι! Το αυτό και δι΄ υμάς!

elafini είπε...

κι ότι είχα συννεφιάσει λίγο με το ποστ μου με έκανες και γέλασα..να'σαι καλά

Natalia είπε...

γιατίιιιιιιιιιι ανέστημμμμμ, μι το'κανες αυτόοοοοοοοοοοοοο;;;;;;;;;;;
πάνω που ετοιμαζόμουν να σου κάνω πρόταση γάμου γιατί με συγκλόνιζε το σέξυ (κι όποιος αντέξει...) χαμόγελοςςςςςςς;;;;;;;;;;;;
σνιφ, κλαψ, μπουχουουουουυυυυυυυυυ... (το δάκρυ κορόμηλο...)
τέρμα, θα γίνω λεσβία, δεν αντέχω αυτό το σοκ...
πλήγωσες πολύ βαθιά την αισθητική μου...
(:Ρ)

ΣΒΕΤΛΑΝΑ είπε...

Μήπως πήγες στην ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ?

Λέω εγώ τώρα....

:p

ανεστης είπε...

Ναταλία μου μην ανησυχείς το βράδυ θα τη βγάζω τη μασέλα! Τώρα βέβαια αν επιμένεις να γίνεις λεσβία...
ποιός είμαι εγω που θα σταθώ εμπόδιο στην ευτυχια σου...