12/6/07

Σε Παγκόσμια Αποκλειστικότητα!!!

Παρουσιάζουμε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα τη στιγμή που διέφυγε της προσοχής από τα διεθνή Media.

Μετά την είδηση που έκανε το γύρο του κόσμου ότι χάθηκε το ρολόι του προέδρου Bush την ώρα που ενθουσιασμένος από την υποδοχή αντάλλασε χειραψίες με το πλήθος στα Τίρανα, επιστρατεύσαμε τις επαφές μας και βρήκαμε την φωτογραφία αυτή.

Στη φωτογραφία διακρίνεται η μάνα του Ksilotheite Toroloi που αποσπά την προσοχή του Bush ενώ ο γιός της με χαρακτηριστική άνεση κάνει την κίνησή του στο απλωμενο χέρι του πλανητάρχη και -όπως διακρίνετε- ταυτόχρονα διατηρεί αθώο ύφος.

Οι Αλβανοί πατριώτες περιμένουν να υποδεχτούν και άλλους αμερικανούς αξιωματούχους με τον ίδιο ενθουσιασμό

7 σχόλια:

.liketobite είπε...

Σαν να βλέπω στιγμιότυπο της Ελληνικής κοινωνίας πριν 30 χρόνια!

καλημέρα ;)

Τελευταίος είπε...

Δεν του έπαιρνε και το κεφάλι να ησυχάσουμε...

ανεστης είπε...

Δάγκα, λίγα λες, πριν 30 χρόνια είμασταν φουλ αντιαμερικανοί...

Που είσαι ρε Λαμιώτη, ξέρεις πόσες απουσίες έχεις να δικαιολογήσεις; Σε βλέπω να χάνεις τη χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τώρα σκέφτομαι..σπάω το κεφάλι μου..αναρωτιέμαι..τελικά ο Αλβανός θα το σκοτώσει το ρολόι ή θα βγάλει λεφτά?

Agobooks είπε...

Εμένα πάντως, το πατριωτάκι μου που σούφρωσε το ρολόι του πλανητάρχη, μου είπε ότι ήταν από το παζάρι της Βαγδάτης.

ανεστης είπε...

Ξέρετε τώρα πόσα ρολόγια θα εμφανιστούν στο ebay σαν "το ρολόι του Bush"?

ΣΒΕΤΛΑΝΑ είπε...

http://www.breitbart.tv/?p=1579


!!!!!!